Τρίτη 26 Ιουνίου 2007

29-30 Ιουνίου:Ετήσια Συνάντηση Συντονιστών Εθελοντών Διαδικτύου του Πασόκ.

Η Ετήσια Συνάντηση των Συντονιστών-Αναπληρωτών Εθελοντών και Εθελοντών Διαδικτύου του Πασόκ θα πραγματοποιηθεί στις 29-30 Ιουνίου 2007, στην Αθήνα στο Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ.

Η συνάντηση πρόκειται να ξεκινήσει την Παρασκευή 29 Ιουνίου και ώρα 17:00, με ένα σύντομο απολογισμό των δράσεών των Εθελοντών, τη χρονιά που πέρασε.

Η δεύτερη μέρα των εργασιών, Σάββατο 30 Ιουνίου, ξεκινάει το πρωί στις 10.00 με την συζήτηση για την λειτουργία και τις υποδομές των οργανώσεων, με την παραγωγή προτάσεων για την αναδιοργάνωση των τοπικών οργανώσεων βάσει κριτηρίων για τον καλύτερο εξοπλισμό τους και το μοντέλο λειτουργίας οργάνωσης.

Για δηλώσεις συμμετοχής πρέπει να στείλετε μήνυμα, το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 28 Ιουνίου στο e-mail ethelontes@pasok.gr , γιατί υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η συνάντηση εθελοντών απατεώνων του πασοκ, κάθε πότε γίνεται;

Ανώνυμος είπε...

η AGB καθοριζει τι θα βλεπουν,
οι κρετινοι.
δηλαδη μια ιδιωτικη παραγκα,
αποφασιζει για μας.
μας εκπολιτιζει,φτιαχνει προτυπα,
για τα παιδια μας.



ρε παιδια,δεν εχω τιποτα με τους
gay,και εγω κρυφοαδελφη ειμαι.
αλλα το αποφασισα συνειδητα στα
σαραντα..
δεν ανεχομαι ο λαμπρακης να ψηνει ,
τον γιο μου απο μωρο να γινει,
ομοφιλοφυλος,και την κορη μου
πουτανιτσα,ελεγχοντας την AGB


ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ
ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ..
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΑΙ ΝΑ
ΜΑΣ ΠΗΔΑΕΙ?
ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.